Klacht over de Woonmensen?

Als huurder mag u van ons goede service verwachten. Maar hoe goed wij ons best ook doen, er gaat wel eens wat fout. Bent u niet tevreden over de manier waarop wij iets oplossen? Laat het ons dan altijd weten. Wij leren graag van onze fouten. Een klacht melden doet u heel eenvoudig via Mijn Woonmensen.

Voor een reparatieverzoek klikt u hier.

Veel gevraagd over Klacht over de Woonmensen?

Ik ben niet tevreden met de oplossing die jullie mij bieden. Wat kan ik doen?

Komt u er met de Woonmensen niet uit? Dan kunt u contact opnemen met de Klachtencommissie Woningcorporaties Stedendriehoek (KLAC). De KLAC is onafhankelijk en neemt uw klacht alleen in behandeling als u uw klacht hebt ingediend bij ons en uw klacht door ons niet naar uw tevredenheid is afgehandeld.

Als u een klacht wilt indienen bij de KLAC, kunt u het Meldingsformulier KLAC gebruiken. Informatie over de Klachtencommissie Woningcorporaties Stedendriekhoek kunt u lezen in de folder KLAC.

Ik heb een klacht over de woonruimteverdeling. Wat kan ik doen?

Bespreek de klacht eerst met ons. Bent u niet tevreden met onze oplossing? Dan kunt u een beroepschrift indienen bij de Regionale Beroepscommissie Stedendriehoek. De contactgegevens vindt u op woonkeus-stedendriehoek.nl.

Ik heb een klacht over jullie dienstverlening. Hoe dien ik mijn klacht in?

U kunt uw klacht doorgeven via Mijn Woonmensen. Binnen twee weken ontvangt u een reactie op uw klacht. Bij spoed krijgt u zo snel mogelijk antwoord.

Voor een reparatieverzoek klikt u hier.

Ik heb schade door werkzaamheden van jullie. Wat kan ik doen?

Ontdekt u schade aan uw inboedel na werkzaamheden van ons? Laat het ons dan zo snel mogelijk weten. Neem contact met ons op en leg uit wat de schade is, hoe deze ontstond en wat de kosten zijn voor herstel. Na ontvangst van uw bericht nemen wij contact met u op. We kijken dan of het terecht is dat u ons aansprakelijk stelt. Als het nodig is, komen wij bij u langs om de schade te bekijken.

Navigatie

Vertalen / Translate