Betalingsregeling

Bij betalingsproblemen kunt u rekenen op begrip en ondersteuning. Lukt het niet de huur op tijd te betalen? Dan kunt u wellicht een betalingsregeling met ons treffen. Wij kijken altijd naar uw persoonlijke en financiële situatie. Dus wacht niet tot het niet meer gaat, maar neem tijdig contact met ons op.

Veel gevraagd over Betalingsregeling

Ik heb een huurachterstand die ik nu niet kan betalen. Wat moet ik doen?

Een achterstand is vervelend. Neem contact op met de klantenservice op werkdagen tussen 8.00 uur en 16.30 uur via (055) 548 48 48). Dan kijken we samen naar een oplossing. Soms is het mogelijk een betalingsregeling te treffen.

Welke voorwaarden gelden bij het afsluiten van een betalingsregeling?

Dat is afhankelijk van uw persoonlijke situatie. Wilt u weten of u een betalingsregeling kunt treffen, neem dan contact op met de klantenservice op werkdagen tussen 8.00 uur en 16.30 uur via (055) 548 48 48).

Kan ik een betalingsregeling krijgen voor het betalen van mijn afrekening servicekosten?

Vaak is dit mogelijk. U kunt contact opnemen met de klantenservice, om te vragen naar de mogelijkheden.

Ik kan mijn betalingsregeling deze maand niet betalen. Wat nu?

Neem contact met ons op, dan kijken we samen naar een oplossing.

Kan ik een betalingsregeling met jullie treffen?

Soms is dat mogelijk. Wilt u weten of u een betalingsregeling kunt treffen, neem dan contact met ons op.

Kan ik uitstel krijgen voor betaling van mijn huur?

Soms is dat mogelijk. Wilt u weten of u een betalingsregeling kunt treffen, neem dan contact met ons op.

Meer vragen (1)

Navigatie

Vertalen / Translate