Huurachterstand

Bij betalingsproblemen kunt u rekenen op begrip en ondersteuning. Wij geven u graag advies over de mogeijkheden om uw problemen aan te pakken. Neem hiervoor contact met ons op.

Veel gevraagd over Huurachterstand

Ik heb een huurachterstand die ik nu niet kan betalen. Wat moet ik doen?

Een achterstand is vervelend. Neem contact op met de klantenservice op werkdagen tussen 8.00 uur en 16.30 uur via (055) 548 48 48). Dan kijken we samen naar een oplossing. Soms is het mogelijk een betalingsregeling te treffen.

Hoe hoog is mijn huurachterstand?

Hiervoor kunt u contact opnemen met onze afdeling Klantenservice. Zij zijn bereikbaar op werkdagen tussen 8.00 en 16.30 uur op telefoonnummer (055) 548 48 48.

Kan ik uitstel krijgen voor betaling van mijn huur?

Soms is dat mogelijk. Wilt u weten of u een betalingsregeling kunt treffen, neem dan contact met ons op.

Mijn partner en ik staan samen op de huurovereenkomst. Mijn partner vertrekt en ik wil hoofdhuurder worden, maar we hebben huurachterstand. Wat nu?

De huurachterstand moet u eerst samen afbetalen. Daarna kunt u uw verzoek indienen via het online formulier echtscheiding.

Ik heb de huur overgemaakt en een brief van de deurwaarder ontvangen. Wat nu?

U kunt bellen met de deurwaarder. Het telefoonnummer staat in de brief van de deurwaarder. Zorg ervoor dat u het bewijs van betaling bij de hand heeft.

Ik heb mijn huur zelf overgemaakt, is het bedrag ook bij jullie binnengekomen?

Op mijnwoonmensen.nl kunt u na een paar dagen zien of uw betaling is verwerkt. Mocht u toch nog vragen hebben neemt u dan contact op met de klantenservice op werkdagen tussen 8.00 uur en 16.30 uur via (055) 548 48 48)

Meer vragen (1)

Navigatie

Vertalen / Translate