Huurachterstand

Bij betalingsproblemen kunt u rekenen op begrip en ondersteuning. Wij geven u graag advies over de mogelijkheden om uw problemen aan te pakken. Neem hiervoor contact met ons op.

Veel gevraagd over Huurachterstand

Ik heb een huurachterstand die ik nu niet kan betalen. Wat moet ik doen?

Een achterstand is vervelend. Neem contact met ons op. Dan kijken we samen naar een oplossing. Soms kunt u een betalingsregeling krijgen.

Hoe hoog is mijn huurachterstand?

Hiervoor kunt u contact opnemen met onze afdeling Klantenservice. Zij zijn bereikbaar op werkdagen tussen 8.00 en 16.30 uur op telefoonnummer (055) 548 48 48.

Kan ik uitstel krijgen voor betaling van mijn huur?

Soms kan dat. Neem contact met ons op, dan kijken we graag of we u kunnen helpen.

Mijn partner en ik staan samen op de huurovereenkomst. Mijn partner vertrekt en ik wil hoofdhuurder worden, maar we hebben huurachterstand. Wat nu?

De huurachterstand moet u eerst samen afbetalen. Daarna kunt u uw verzoek indienen via het online formulier echtscheiding.

Ik heb de huur overgemaakt en een brief van de deurwaarder ontvangen. Wat nu?

U kunt bellen met de deurwaarder. Het telefoonnummer staat in de brief van de deurwaarder. Zorg ervoor dat u het bewijs van betaling bij de hand heeft.

Ik heb mijn huur zelf overgemaakt, is het bedrag ook bij jullie binnengekomen?

Dat kunt u zelf nakijken op Mijn Woonmensen. Hier kunt u na een paar dagen zien of uw betaling is verwerkt.

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met de klantenservice

op werkdagen tussen 8.00 uur en 16.30 uur via (055) 548 48 48