Mijn Woonmensen

Mijn Woonmensen is de online 'voordeur' voor u als huurder. Via Mijn Woonmensen heeft u toegang tot uw gegevens en kunt u huurzaken regelen. Snel, gemakkelijk, veilig en op een moment dat het u uitkomt.

Log in op Mijn Woonmensen

Heeft u de activatiecode niet (meer)? Dan kunt u contact met ons opnemen om deze bij op te vragen.

Veel gevraagd over Mijn Woonmensen

Hoe activeer ik mijn account voor Mijn Woonmensen?

U heeft een brief van ons ontvangen. Deze is naar uw correspondentieadres gestuurd. Hierin vindt u uw activatiecode. Heeft u de activatiecode niet (meer), neem dan contact met ons opnemen.

Met uw e-mailadres en activatiecode maakt u uw account aan. Dit gaat als volgt:

Stap 1

Ga naar Mijn Woonmensen

Stap 2

  • U bent nu op het activatiescherm van Mijn Woonmensen
  • Vul uw e-mailadres in
  • Vul uw activatiecode in
  • Klik op activeren

Stap 3

U heeft zich nu aangemeld. Op uw e-mailadres ontvangt u een e-mail met als onderwerp 'Uw account activeren'. Hierin staat een link om uw account definitief te activeren. Druk op de link 'Activeer mijn account'.

Stap 4

  • In het volgende scherm voert u uw gegevens in
  • Maak uw eigen wachtwoord aan
  • Uw wachtwoord heeft minimaal 6 tekens, waaronder 1 hoofdletter, 1 kleine letter en 1 cijfer
  • Klik op 'Activeren'
  • Uw account op Mijn Woonmensen is geactiveerd
  • U ziet daarvan een bevestiging in beeld
  • Klik op de knop ‘Verder’ en u komt terecht op uw Mijn Woonmensen pagina

Hoe kan ik inloggen op Mijn Woonmensen?

Op de inlogpagina van Mijn Woonmensen kunt u met uw e-mailadres en wachtwoord inloggen.

Hoe kan ik uitloggen op Mijn Woonmensen?

Als u ingelogd bent, vindt u op de pagina Mijn Woonmensen een uitlogmogelijkheid.

Ik ben mijn wachtwoord van mijn Woonmensen kwijt. Wat kan ik doen?

Ga naar Mijn Woonmensen en klik op ' ik ben mijn wachtwoord vergeten'. U kunt hier uw e-mailadres invullen en u krijgt een e-mail met verdere instructies.

Ik heb een nieuw e-mailadres. Hoe kan ik deze gebruiken voor Mijn Woonmensen?

Log eerst in met uw oude e-mailadres. Ga naar Mijn Gegevens en geef uw nieuwe e-mailadres door. U krijgt een bevestiging op uw nieuwe e-mailadres. Klik op de link in de bevestiging en u logt in met uw nieuwe e-mailadres.

Ik heb zelf geen e-mailadres om me aan te melden voor Mijn Woonmensen, wat kan ik doen?

U heeft een e-mailadres nodig om gebruik te maken van Mijn Woonmensen. U kunt iemand vragen om u te helpen bij het aanmaken van een e-mailadres en het gebruik van Mijn Woonmensen. Bijvoorbeeld een familielid, vriend of buur.

Wat kan ik met Mijn Woonmensen?

  • persoonlijke gegevens inzien en wijzigen
  • een afspraak maken voor een reparatie
  • overlast melden
  • een compliment of klacht doorgeven
  • betaalwijze van uw huur aanpassen
  • uw huur betalen
  • uw huur opzeggen
  • een verzoek doen voor een betalingsregeling